Saturday, January 7, 2012

Pahit akan manis akhirnya

Assalamualaikum readers.

Happy saturday guys. hope you all sentiasa dlm kurnia dan limpahan rahmatNya. amin.
jom karok, hehe. with girls only lar, xbole campur laki. nanti xboleh nyanyi, suara itu aurat utk laki sebelum ia menjadi suami. ok, lets go. malam nie mari kite nyanyi lagu dendangan kumpulan ukays. Pahit akan Manis Akhirnya, dulu selalu nyanyi lagu nie. sangat suke lagu nie! sangat kene ngn jiwe. bile dihayati betul2 liriknya, terguris sangat hati. emm, sabarlah wahai hati, sekarang nie kamu telah menerima satu kebahagiaan lagi. so, skrg nie da tak nyanyi da lagu nie. hehe~

Puas aku mencuba
Menepis semua dugaan
Malah ada yang anggap
Aku lupa daratan
Peritnya aku lalui
Kemelut yang panjang
Hingga ke saat ini
Ku tidak ketentuan
Wanita manakah
Sanggup berkongsikan kasih
Walau madu bagiku
Tapi
hempedu bagimu
Terkadang harus terima
Suratan dariNya
Tidak salah kalau kasih dibahagi
Seadilnya
(Korus)
Telah… haaa..
Kufikir sedalamnya.. haaa..
Untuk membuat keputusan
Harus aku berterus terang
Jujur dalam perbuatan
Dan… haaa…
Jatuh airmataku… haaa…
Mendengar pengakuan ikhlasmu
Sanggup bersaudarakan dia walau hakikatnya
Hatimu terluka…
(Ulang Korus)

Moga suatu hari sembuhlah luka
(*)
Dan kembali ceria walau hati aku ini
Milik engkau dan dia
(ulang *)

hope you all terhibur. ok wassalam


aku-dia-org ketige! hahahahaha. lawakkk :)

 

No comments:

Post a Comment

berani komenlah.. hehe~